#337 Wróćmy poszukać nowych fantastycznych zwierząt!- "Zbrodnie Grindelwalda" ♥


Po zakończeniu pierwszej części wiecie, że Grindelwald został schwytany. Teraz ma zostać przetransportowany do Europy i tam osądzony. Sprawy przybierają jednak nieoczekiwany zwrot, ponieważ on ucieka. Teraz pragnie zebrać jak największą liczbę zwolenników. Jedyną osobą, która może go powstrzymać to Dumbledore, jednak on, z jakiegoś powodu odmawia pomocy. Wysyła za to Newta, bo on jest na tyle sprytny, by go przechytrzyć. Czy da radę? Czy fantastyczne zwierzęta będą w stanie stawić czoła niebezpieczeństwom? Dlaczego Albus odmówił walki z Grindelwaldem?


Na moje szczęście długo nie musiała czekać na kontynuacje, ponieważ po skończeniu pierwszej części miałam wielki niedosyt. Wciągnęłam się w ten świat, w te zwierzaki i całą akcję. Książka rozpoczyna się wielką ucieczką i pokazaniu problemów, z jakimi przyjdzie się mierzyć bohaterom. Sprawę nabierają coraz bardziej dramatyczny obrót. Mimo tego, dawno nie śmiałam się tak przy powieści. To co wyprawiał czasami Newt, to ja nie mogłam wytrzymać ze śmiechu. Lizanie podłogi czy czasami jego dialogi, no cudo! Nie mogę się doczekać aż zobaczę to nie filmie!

Bohaterowie nie zmienili się jakoś szczególnie. Newt jest nadal ciepłą kluchą, która ponad wszystko kocha swoje zwierzęta i uważa je za coś niezwykłego. Jego podejście do tych stworzeń mnie rozczula! Tina denerwowała mnie swoją zazdrością i tymi wrednymi czasami tekstami. Zaś Queenie i Jacob byli uroczy i zabawni. Pojawia się również kilka nowych postaci, które mieszają w historii i pozostawiają po sobie ślad.

Muszę też wspomnieć o akcji i ogólnie fabule, ponieważ przeżyłam pewien szok. W pierwszym tomie, akcja rozgrywała się w Nowym Jorku i tyle. Tutaj bohaterowie podróżują, gonią, śledzą czy walczą. Cały czas coś się tu dzieje! Książka jest w wiele grubsza od poprzedniej części, a przeczytałam je w takim samym czasie, co było zadziwiające.

Wiem, że ta recenzja jest krótka, ale naprawdę ciężko mi opowiedzieć o tej książce nie zdradzając dużo faktów i nie psuć Wam przyjemności z lektury. Chyba nie muszę również wspominać, że powieść ma przepiękną szatę graficzną, bo okładka i środek robią furorę! i jestem w nich kompletnie zakochana! Dlatego jeżeli zaczęliście już swoją przygodę z fantastycznymi zwierzętami, to pod żadnym pozorem nie rezygnujcie z kontynuowania tego! To świetna historia, z zabawnymi bohaterami, cudnymi zwierzętami i wieloma zaskakującymi momentami. Osobiście jestem zachwycona tą historią i z niecierpliwością będę czekać teraz na dalsze tomy!

| Autor: J. K. Rowling| Tłumaczenie: Małgorzata Hesko- Kołodzińska, Piotr Budkiewicz| Cykl: Fantastyczne zwierzęta (tom 2)| Wydawnictwo: Media Rodzina| Data wydania: 13.02.2019r.| Liczba stron: 304| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 8/10|

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka