Seriale, które w ostatnim czasie nadrobiłam 😜🎬

 Hej!


Dawno u mnie nie było nic związanego z filmami czy serialami i chciałabym to nadrobić. W dość niedługim czasie udało mi się nadrobić kilka seriali i zacząć nowe. Jako że większość to kontynuacje, dlatego nie robię o nich oddzielnego postu. Mam nadzieję, że taka forma przypadnie Wam do gustu i może zrobię z tego cykliczną serię, chcielibyście?


Ginny & Georgia sezon 1


Po latach życia na walizkach nastoletnia Ginny i jej matka Georgia pragną wreszcie się ustatkować. Jednak tajemnice z przeszłości Georgii komplikują ich plany.


Jeśli chodzi o ten serial to mam mocno mieszane odczucia. Im więcej czasu mija od momentu gdy skończyłam go oglądać, tym więcej widzę jego wad. Jest w nim poruszanych mnóstwo wątków, niektóre sytuacje były wręcz niemożliwe, a ilość tajemnic, które skrywa matka głównej bohaterki, to pewnie oddzielną książkę można by było o tym napisać. Jednak gdy go oglądałam, to byłam ciekawa co zaraz się wydarzy i jakie będzie rozwiązanie. No także rewelacji nie ma i nie jestem pewna czy będę chciała oglądać kolejny sezon.


Lucyfer sezon 6



Znudzony diabeł porzuca rolę władcy piekieł i przenosi się do Los Angeles, gdzie otwiera klub nocny i zaczyna towarzyszyć pani detektyw z wydziału zabójstw.


Długo trzeba było na niego czekać! Początek nie zachwycił, zwłaszcza pierwszy odcinek, bo to jakiś żart i kompletna zapchaj dziurę. Tak kolejne odcinki to była bomba. Końcówka wszystko fajnie zamykała i wyjaśniała i chociaż moje serduszko płakało to cieszę się, że wszystko miało taki finał i nie pozostały niedopowiedzenia. W tym sezonie Lucyfer szaleje i jego występy i pewna kreskówkowa scena, to było piękne!


Dom z Papieru sezon 5



Ośmioro zamaskowanych przestępców napada na hiszpańską mennicę narodową. Ich przedstawicielem jest tajemniczy Profesor, który prowadzi negocjacje z policją.


Tutaj to ja zrobiłam sobie od razu maraton, nie przespałam pół nocy, bo musiałam obejrzeć wszystko! Wiem, że dla wielu ten sezon był kiepski, ale ja dalej jestem mu wierna i przepadłam! Dało się w nim mnóstwo, emocje non stop się u mnie kumulowały a na ostatnich minutach, to już ryczałam. Ci co oglądali pewnie wiedzą dlaczego, ale było mi cholendarnie smutno, bo w tym serialu lepiej nikogo nie lubić, bo nie wiadomo co się zaraz wydarzy. Za to Arturito to ja nie mogłam wysiedzieć przez to, jak bardzo mnie wkurzał (i jest to bardzo delikatne określenie). No jego zachowanie wyczerpało moje pokłady wszelkiej cierpliwości i choć aktor wykonał swoją pracę perfekcyjnie, to zawsze będzie mnie denerwowało patrzenie na niego 


The Good Doctor sezon 1,2,3



Młody, niezwykle uzdolniony lekarz z autyzmem otrzymuje pracę na oddziale chirurgii prestiżowego szpitala.



O doktorku wiele dobrego słyszałam i jak pojawił się na Netflix to trzeba było nadrobić. Teraz zaczęłam oglądać 4 sezon, ale dopiero 3 odcinki za mną. Sam serial mi się podoba, Shaun jest świetną postacią i mocno mu kibicuje przez wszystkie sezony. Pomimo tego, że mamy tutaj szpitalne realia i ogrom ludzkiego cierpienia, to nie brakuje zabawnych momentów, śmiechu i uroku. Czasami załamywałam ręce przy niektórych scenach, ale to wcale produkcji nie odbiera. Końcówka trzeciego sezonu bolała i trudno ogląda się teraz czwarty. Jednak przełamuje on pewne schematy, porusza też kilka niełatwych tematów, sam fakt że chłopak z autyzmem chce być chirurgiem dla niektórych może być kontrowersyjne, ale warto go obejrzeć.


Otwórz oczy, sezon 1



Cierpiąca na amnezję nastolatka próbuje odzyskać swoje życie w klinice zaburzeń pamięci, jednak zaczyna nabierać podejrzeń co do niekonwencjonalnych metod leczenia.


Książka Druga szansa była dla mnie niesamowita, a wiadomośc o jej adaptacji po prostu zwaliła mnie z nóg. Wiadomo, że nie mogłam przejść koło tego obojętnie. Ogólnie serial ma bardzo niepokojący klimat, ciągle odczuwa się napięcie i trudno się od niego oderwać. Wciągnęłam się od pierwszego odcinka i do samego końca nie wiedziałam, jak to się potoczy. Mogę od razu uprzedzić, że zakończenie jest zupełnie inne i w sumie nie takie złe. Jestem ciekawa jak potoczą się dalsze losy postaci i jak reżyser chce to rozegrać.



Squid Game, sezon 1



Setki spłukanych graczy przyjmują dziwne zaproszenie do udziału w grach dla dzieci. Nagroda jest kusząca, ale stawka — przerażająco wysoka.


Serial, który w ostatnim czasie robi fenomen. Szczerze ja go obejrzałam dzień po premierze, bo nie miałam co robić, a sam opis zaciekawił mnie lekkim podobieństwem do filmu Nerve. Jednak gdy już zaczęłam oglądać, to nie mogłam się oderwać, odcinki kończyły się w takich momentach, że wręcz trzeba było oglądać dalej. Jest to przerażająca produkcja, a jednocześnie piekielnie wciągająca. Klimat tej produkcji jest genialny, bohaterowie różnorodni i wiele razy jesteśmy zaskakiwani. Zakończenie sprawia, że chcemy już teraz najlepiej kontynuacje i ogromnie żałuję, że jej nie ma. Kompletnie nie dziwi mnie fenomen tego serialu, bo po prostu robi furorę. W nim wszystko jest dopracowane, kolory, aktorzy, klimat, ciągłe napięcie i wielka nienawiść, do niektórych bohaterów. Jeden z lepszych seriali, jakie w ostatnim czasie wyszły.


Sex Education, sezon 3



Nastoletni prawiczek Otis naśladuje swoją mamę, która jest seksuologiem, i wspólnie ze zbuntowaną Maeve zaczyna udzielać w szkole porad seksualnych.


Nie mogło również tutaj zabraknąć jednego też z popularniejszego serialu, który pokochało wielu. Nie chcę za dużo zdradzać, ale tak szczerze, to liczyłam na coś więcej. Jasne, działo się w dużo, zostało poruszonych mnóstwo współczesnych problemów, o których warto mówić, jednak czegoś mi zabrakło. No i Otis z wąsem to był śmiech na sali, nie mogłam na niego patrzeć w takiej wersji! (oczywiście śmieszkuje). To jednak na tym sezonie mogłoby się to już skończyć, ze względu na jeden niezamknięty wątek, oczywiście będę oglądać kolejny sezon, ale jednak wydaje mi się, że wyjdzie on na wymuszony i będzie tak jak z 13 powodami, im dalej tym gorzej.


Szkoła dla elity, sezon 4



Kiedy do ekskluzywnej hiszpańskiej szkoły trafia trójka pochodzących z klasy robotniczej uczniów, dochodzi do tragedii.


Poprzednie sezony nie były dla mnie czymś odkrywczym, dlatego do tego sezonu mi się nie spieszyło. Nie sądziłam, że wszystkie sezony będą opierać się na jednym schemacie. Ten sezon wcale nie był lepszy. Było nudno, jakoś nie przejmowałam się losami bohaterów, nie mogłam wczuć się w ten klimat. Obejrzałam, bo obejrzałam, tylko żeby mieć to zakończone. Tutaj próbowano poruszyć ogrom różnych problemów i jak dla mnie, to nie wyszło za dobrze. Był cały ogrom scen łóżkowych, które wręcz obrzydzały. Bohaterów też nie polubiłam, zwłaszcza tych nowych, irytowała mnie  już ich sama obecność. Dla mnie ten serial jest przekerlamowany. 


Z takich ostatnio obejrzanych to właśnie te pozycje. Zaczęłam też nadrabiać Riverdale, ale o tym na razie nie chce się wypowiadać. Innych produkcji nie mam w planach. Także jeśli macie jakieś polecenia, to jestem więcej niż chętna! I dajcie też znać, czy taka forma postów Wam przypadła do gustu to mogę też w niedługim czasie opowiedzieć też o ostatnio obejrzanych filmach :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka