#423 Przygoda w świcie pod kopułą!- "Royal. Zbuntowana księżniczka" ♥


Myśleliście że historia Viterry już się skończyła? Jeszcze nie, oto przed Wami jeszcze jedna historia osoby mocno związanej z rodziną królewską, a wcześniej pomijaną. Poznajcie Ewelinę, siostrę Philipa, która zaraz po bracie miała szukać swojej miłości w show. To dziewczyna, która nigdy nie chciała być księżniczką i robiła wszystko by okazać swój bunt. Wszystko zmienia się pewnej nocy, gdy zostaje porwana i wywieziona z kopuły...

Nie spodziewałam się, że można jeszcze coś opowiedzieć w tej historii. Główna seria opisana była bardzo dokładnie i nie sądziłam, że coś mogło mnie jeszcze zaskoczyć, a jednak. Relacje Eweliny dodały dodatkowe układanki do wszystkiego. Dziewczyna została porwana, ponieważ groziło jej niebezpieczeństwo. Pod ziemią, poza kopułą, obserwowała jak buntownicy atakują jej krainę i planują obalić władzę. Powoli poznawała również jeszcze więcej tajemnic, które wymyślili jej rodzice. Nie wiedziała co robić, nie potrafiła określić kto jest tak naprawdę tym złym.

Powieść jest obfita w przygody, gonitwy i walką. Ewelina to postać twarda, harda i bardzo mądra. Bardzo ją polubiłam i rozumiałam doskonale jej wahania i rozmyślenia. Dziewczyna niejednokrotnie wykazywała się inteligencją i sprytem. Nie dawała sobą manipulować i na końcu wykazała się wielką odwagą i sercem.

Książka jest naprawdę dobra. Na początku nie widziałam sensu tego dodatku, a po jej skończeniu nie sądziłam, że mogłoby jej zabraknąć. Powieść czyta się z wielkim zaangażowaniem. Styl jest lekki i przyjemny. Jak poprzednie tomy można ją pochłonąć za jednym zamachem.

Podsumowując to jeden z lepszych dodatków jakich miałam okazję przeczytać. To książka która pokaże jak to mieszkańcy postanowili walczyć o swoje państwo i że trzeba doceniać rodzinę. Jeżeli przeczytaliście serię Royal to ten dodatek będzie dla Was obowiązkowy. Ja nie żałuję zapoznania się z nią i Wam serdecznie ją polecam!

| Autor: Valentina Fast| Tłumaczenie: Miłosz Urban| Cykl: Royal (tom 7)| Wydawnictwo: Media Rodzina| Data wydania: 06.03.2020| Liczba stron: 352| Gatunek: literatura młodzieżowa| Moja ocena: 8/10|

Za książkę dziękuję Wydawnictwo Media Rodzina! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka