Podsumowanie czytelnicze sierpnia! ♥

Welcome in City of books! ♥
Tak więc dziś czytelnicze podsumowanie sierpnia, nowe książkowe zdobycze i plany na wrzesień. Tak więc tyle tytułem wstępu i zapraszam do czytania! ♥


Co udało mi się przeczytać w sierpniu?

Z racji tego, że wyszedł film, a moja zasada brzmi "najpierw książka później film", więc nic innego mi nie zostało jak zabrać się za czytanie i tak przeczytałam "Papierowe miasta" ♥ RECENZJA TU! 








Dalej podczas mojego wyjazdu nad jezioro wpadłam w szał i czytałam same książki Nicholasa Sparksa i na pierwszy ogień poszła moje niedokończona przez mnie wcześniej "I wciąż ja kocham" Powiem tak cieszę się, że ją skończyłam, ale chyba jednak bardziej urzekł mnie film.




Kolejną pozycją byłi dla odmiany rycerze, czyli "Król Artur i rycerze okrągłego stołu". Nie chciałam ciągle czytać aby historii miłosnych więc przeplatałam je raz historia miłosna raz każdy inny gatunek :D Rycerze, miecze, walki to co lubię. Pisana do tego świetnym językiem serdecznie polecam! RECENZJA TU!






Dalej nadrabiałam papierową wersję mojego ukochanego filmu, a mówię o "Ostatniej piosence" ♥ Cudowna historia i filmowa i książkowa i niesamowicie się cieszę, że wreszcie ją przeczytałam ♥ RECENZJA TU!  







Jak faza na Sparksa to faza na całego kolejną pozycją był "List w butelce". Nie oczekiwałam wiele po niej, jednak jak się myliłam! Co to za historia, tylko zakończenie kompletnie mnie załamało. To nie tak miało się skończyć!! ;-; 









W ramach współpracy z blogerką Magic Rose, miałam możliwość przedpremierowo przeczytać i zrecenzować jej opowiadanie. Nie wiem co mnie wzięło, ale coraz chętniej je czytam. Jeżeli jesteście autorami jakiego opowiadania, podeślijcie mi je! Chętnie je przeczytam i zrecenzuje <3 RECENZJA TU!




Po tylu latach nadrobiłam zaległość mojego dzieciństwa i przeczytałam "Harry Potter i kamień filozoficzny". Tak nareszcie i szczerze nie wiem czy powinnam ją nadrabiać, bo teraz będąc nastolatką dla mnie ta historia nie robi takiego szału, jakby pewnie zrobiła gdybym czytała ją w wieku 10 czy 12 lat :/ RECENZJA TU!






Dalej wreszcie zabrałam się za książkę wylosowaną na ten miesiąc, czyli "Tak wygląda szczęście", którą ostatnio recenzowałam. Czyli kolejne love story, w miarę lekka i szybka w czytaniu lektura na koniec wakacji :3 RECENZJA TU!






Następną książkę, którą mi się udało przeczytać jest "Druga szansa". Co za książka! Jestem dumna z polskich pisarzy, że wreszcie wzięli się do roboty i zaczynają pisać naprawdę cudowne, wspaniałe historie!!!♥♥♥ Dzięki tej książce przekonuje się do polskiej literatury <3




Końcówka wakacji jest dla mnie czasem, w którym uświadamiam sobie, że potrzebuje już nauki, więc postanowiłam w ramach tego przeczytać "Dziewczyny z Powstania". Świetna lektura, która pokazuje jak straszne było powstanie w oczach kobiet, zwłaszcza sanitariuszek czy łączniczek. Wiele się z niej dowiedziałam, kilka rzeczy potwierdziło się z tego co już wiedziałam. Bardzo wartościowa książka!  


I ostatnią pozycją, którą zaczęłam i przeczytałam dokładnie 31 sierpnia jest "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Cudowna książka, o której będę pisać już niedługo! :3





W sumie przeczytałam( nie licząc opowiadań): 3493
To dziennie wychodzi: 112,7
wow,a to wynik ładny się trafił :D

  BookTop:



* najlepsza przeczytana książka w tym miesiącu- kurcze dużo dobrych książek przeczytałam, ale chyba jednak "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" był mi najbliższy <3
* najładniejsza okładka- "Ostatnia piosenka" ma przepiękną okładkę ^^
* najgorsza książka, którą w tym miesiącu przeczytałam- Zdecydowanie "Tak wygląda szczęście", przepraszam fanów tej książki, ale mi jakoś nie przypadła do gustu :/
* najlepszy autor- Katarzyna Berenika Mieszczuk
* najlepszy główny bohater- Finley <3
* najlepszy czarny charakter- Zofia Morulska -,- Ta kobieta tak mnie wnerwiała tym swoim zachowaniem....
* najwspanialszy cytat-  "Zawsze mogę spojrzeć w kosmos i się zachwycić, bez względu na to, co się dzieje. A gdy spoglądam w górę, moje problemy robią się takie małe. Nie wiem czemu, ale zawsze czuję się wtedy lepiej.""

Zdobycze sierpniowe:
Jest ich malutko gdyż mam postanowienie, że dopóki nie przeczytam wszystkich książek, które leżą nieprzeczytane na mojej półce nie kupię nowych. Tak oto tylko kupiłam "Fangirl" i teraz czekam na książkę od wydawnictwa :3

A teraz czas na plany wrześniowe:
Chyba będę czytać książki z mojej półki, więc nie wiem na co padnie teraz :D
A teraz czas wylosować książkę miesiąca: "Ten jeden dzień" Gayle Forman <3 
Tak wszystko na dziś! Udanego rozpoczęcia roku szkolnego i do zobaczenia w kolejnym poście! <3

UDANEGO ZACZYTANIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka