3# Kolejna nominacja?! LBA ♥

Witam wszystkich serdecznie!
Nie spodziewałam się, że w najbliższym czasie zostanę nominowana do jakiegoś tagu, a tu nagle taka miła niespodzianka od Lexi, której serdecznie dziękuję <3 nominowała mnie do LBA, po raz trzeci jestem do niego nominowana i BARDZO mnie to cieszy :3 Jednak by nie przedłużać zapraszam Was do TAGU! ♥


1. Jakie lektury szkole czekają Cię w tym roku?
Takie książkowe to w tym tygodniu będę omawiać "Króla Edypa", a później "Makbeta", a tak to jeszcze treny, mity i kilka pojedynczych dzieł jak Bogurodzica itp. :)

2. Jaki jest Twój wymarzony kolor włosów?
Obecny mi pasuje, chciałam mieć rude, ale malowanie na brązowe nie daje efektu jak na pudełku lecz wyszedł mi taki miedziany, który dla mnie jest idealny :3
 
3. Na premierę jakiej książki, nie możesz się już doczekać?
Drugiej części "Czerwonej królowej" <3 <3 drugą część "Endgame" i trzeciej części "Chowańców" <3 <3
 
4. Co kupujesz sobie zwykle na wyjazdach( na wakacje, na ferie itp)?
 To zależy w sumie od tego gdzie jestem i ile mam funduszy ^^
5. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Mandarynki, arbuz, czereśnie, truskawki <3
 
6. Z jakim kolorem kojarzy Ci się Twoja przyszłość?
Niebieski albo czarny
 
7. Jakie doły bardziej wolisz: jeansy, ligginsy, szorty, a może spódnice?
Jeansy zawsze <3 Legginsy czasami do uprawiania sportu, szorty zawsze gdy jest ciepło <3 Spódnice tylko okazyjnie :3
 
8. Co jest Twoim dziwnym nawykiem?
Szczerze to nie wiem. Może czasami zdarza mi się przeczytać ostatnie zdanie książki, jeszcze zanim zacznę ją czytać. to chyba takie jedno z dziwnych nawyków :)
 
9. Czy ludzie w Twoim otoczeniu, że masz bloga?
Nie liczni, jakoś nie chwalę się tym, bo nie chciałam by bloga odwiedzali tylko bliscy, tylko też inni odbiorcy, wiec ograniczyłam mówienie o nim.
 
10. Masz umysł ścisły, czy może jesteś humanistką?
A mogę wybrać i to i to? Bo w sumie bardzo lubię biologię, a matematykę i geografie w miarę też, za to też w gimnazjum bardzo polubiłam historię <3  i mam podzielność umysłu :D 
 
11. Jakie jest Twoje ulubione wydawnictwo książkowe?
Wydawnictwo Otwarte, Mag, SQN i ostatnio dzięki serii Chowańce IUVI <3

To już wszystkie pytania z tego TAGU, teraz czas na pytania ode mnie i otagowanie :3

Pytania:
1. Twój ulubiony przedmiot szkolny?
2. Masz jakieś dziwne nawyki książkowe?
3. Czy planujesz kiedyś założyć konto na youtube i vlogować?
4. Książka, do której masz największy sentyment?
5. Czy dzięki Tobie ktoś zaczął czytać?
6. Z jakiego wydawnictwa masz najwięcej książek?
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
8. Piosenka, którą obecnie najczęściej słuchasz?
9. Opisz siebie w trzech słowach.
10.  Czy bierzesz udział w wyzwaniach książkowych, jeżeli tak to jakich?
11. Czy podoba ci się coś na moim blogu lub jakie zmiany mogłabym jeszcze wprowadzić?

A taguje ( nie będzie to 11 osób, ale kilka):
czytanie moim tlenem
papierowe strony
kuinawi
isabelczyta
to read or not to read
kto czyta ksiazki zyje podwojnie
tiggerssreads

I to już wszystko na dziś. Do zobaczenia w kolejnych postach ♥


ZACZYTANEGO DNIA ŻYCZĘ! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka