#209 "Czasami nadzieja jest najlepszą kuracją."- "Niepowszedni. W potrzasku" ♥


Ponownie w życiu Niepowszednich pojawia się Weles, tym razem pod maską posła, oskarża głównych bohaterów o wielkie zbrodnie. Czas goni, a trzeba znaleźć świadków kłamstwa łowcy. Nie jest to jednak takie proste, ponieważ Weles jest zawsze o krok przed wszystkimi. Czy tak naprawdę jest sojusznikiem, a kto wrogiem?


Pierwszy tom tej trylogii bardzo mi się podobał, choć narzekałam na wątek miłosny. Tutaj poznajemy dalsze losy naszych wyjątkowych dzieci, które są dość straszne i pełne nerwów. Od samego początku coś się dzieje.

 "(...) Niestety, były to najcenniejsze sekundy - te utracone."

Akcja cały czas się rozwija i nie ma czasu na nudę. Bohaterowie popadają w coraz większe problemy. Zaczyna się prawdziwe niebezpieczeństwo i walka o wolność. Powiem szczerze, że bałam się syndromu drugiego tomu, jednak niepotrzebnie. Ta część była jeszcze lepsza od poprzedniej! Po prostu autorka narzuciła takie tempo, że nie zdążyłam przeżyć jednego wydarzenia, a tu już kolejne! Naprawdę jestem w szoku i chce więcej! ♥

Bohaterowie od pierwszego tomu bardzo się zmienili. To nie te same dzieci, które poznaliśmy w Porwaniu. Według mnie najbardziej zmieniła się Alla, która z delikatnej dziewczynki, stała się twardą babką. Wodniczka też się bardzo odmieniła. Jej pomysłowość i racjonalne myślenie były dla mnie zaskakujące i naprawdę podziwiłam ją. Polubiłam też bardzo Antona i jego syna. Ich podejście i historia urzekły ♥

Nie wiem co jeszcze mogłabym powiedzieć o tej książce by Was zachęcić do sięgnięcia po tę powieść, ale jednocześnie niczego nie spojlerując. Styl autorki jest świetny. Książkę czyta się bardzo szybko i przyjemnie. Akcji jest pełno, nie brakuje tajemnic, zagadek i niebezpieczeństw.  Jest mnóstwo planowań, knuć i nieoczekiwanych zwrotów akcji. Po tej książce można się wszystkiego spodziewać!

"Znów zapatrzyły się na morze. Wciąż rodziło i niezmiernie trafiło kolejne fale, ale pamięć o tych najpiękniejszych i tych najstraszniejszych nie trwała w nieskończoność. Życie było podobne. Zawsze coś przynosiło i zabierali, a czas koił ból."

Dlatego jeżeli przeczytaliście pierwszy tom to wręcz musicie sięgnąć po kontynuacje, tym bardziej, że już we wrześniu ma premierę trzeci tom! Świetna młodzieżowa seria, którą warto znać. Gorąco polecam, a ja już czekam na ostatni tom, by poznać wielki finał ♥

| Cykl: Niepowszedni (tom 2)| Wydawnictwo: Jaguar| Data wydania: 14 września 2016| Liczba stron: 394| Gatunek: literatura młodzieżowa| Moja ocena: 8/10|

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka