♥COLORFUL BOOKS TAG♥

Część kochani przychodzę do Was dzisiaj z bardzo przyjemnym i kolorowy TAG. jest maj wszystko sobie kwietnie, rośnie itd. więc czemu nie? Zasady banalne: mam podane kolory do którego są odpowiadające im pytanie i postaram się dzisiaj z nimi uporać :D

SZARY to kolor ponadczasowy - Książka, która może być uznana za ponadczasową.

I weź tu człowieku wybierz tylko jedną książkę... Ale cóż chyba będzie to "Oskar i pani Róża"♥

CZARNY jest kolorem silnych emocji - Książka, która wywołała u ciebie największe emocje.

hahah i tu tylko jedna książka.. o nie podam więcej pozycji, bo no nie dam rady..
1. cała seria "Dary anioła" ♥
2. cała seria "Szeptem" ♥
3. "Wierna" ♥
4. "Gwiazd naszych wina" ♥
5. "Czerwona królowa" ♥
6. seria "Sara Midnight" ♥
7. "Kosogłos" ♥
8. "Love Rosie" ♥
I mogłabym tu jeszcze kilka wymienić, ale już sobie daruje XD

BIAŁY to symbol neutralności  - Książka do której jesteś neutralnie nastawiona.

tu oczywiście zalicza się większość lektur szkolnych, ale też książka "Między teraz a wiecznością" ogólnie jest dobra, ale bez fanfarów, nie jest nudna czy tym podobne taka spokojna.. xd nie wiem nawet jak to opisać :D

NIEBIESKI, kolor wytrwałości, niezawodności - Książka, która cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat.

Najłatwiejsza odpowiedź ostatnio moja przeczytana "Czerwona królowa" mimo, że booktube buczy na tą książek dla mnie okazała się cudeńskiem ♥

ZIELONY jest kolorem nadziei- Książka która dała ci nadzieję.

Pierwsza część Szeptem tam tak ładnie się zaczyna i szczęśliwie kończy, myśle sobie "no w drugiej pewnie będą jakieś kłopoty" ale to co mnie spotkało przeszło moje najśmielsze oczekiwania :< 

CZERWONY to kolor miłości, ale i również nienawiści - Książka którą kochasz i nienawidzisz jednocześnie.

"Crescendo" kocham, bo jest mój Patch i moja Nora, a nienawidzę jak tam się toczy akcja i jakie głupie decyzje podejmują postacie i że się okłamują tyle razy!! i to ich od siebie oddala! :<<

ŻÓŁTY, kolor słońca i radości -  Książka z którą wiążesz najwięcej wspomnień.

to są dwie książki i kiedyś o nich wspominałam
1. "Igrzyska Śmierci", bo od tej książki zaczęłam nałogowe czytanie ♥
2. "Miasto popiołów", pierwsza książka( nie lektura), którą sobie sama kupiłam :3

ZŁOTY to symbol bogactwa - Książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartach.
hmm.. znowu się powtórzę ale to "Oskar i pani Róża" i "Gwiazd naszych wina" to są książki, które poruszają bardzo poważne tematy i zasługują na to by być w tej "kategorii" jeśli można to tak nazwać xd

Oczywiście jeżeli komuś spodobał się TAG zapraszam do zabawy na swoim blogu i zobaczymy czy te pytania dla Was będą łatwe :D Możecie mi także podlinkować swoje odpowiedzi, bardzo chętnie je poczytam i skomentuje :), ale trzeba kogoś na pewno nominować, więc:


Oczywiście zapraszam Was do tych blogów, bo są świetne i prowadzą je też cudowne osoby <3 ♥


Z góry Przepraszam!

Może niektórzy zauważyli w tym poście, że raczej nie pisałam dziś tak normalnie jak zwykle, ale powodem jest nadmiar nauki, a posty piszę po 22-23 to już nawet nie mam siły i piszę na szybko głupstwa xd jakbyście zobaczyli jakie ja błędy robię podczas pisania tak krótkiego postu. Przepraszam ale ten i następny tydzień to mam same sprawdziany, kartkówki i poprawki. To istna masakra :< Nie mogę czytać, bo nie mam kiedy..to okropne, ale cóż w tym momencie moje życie to matematyka i historia więc nie najgorzej :) taa pocieszam się -,- Dobra kończę na dzisiaj moje narzekanie i do następnego wpisu :)

OCZYWIŚCIE ZACHĘCAM DO UDZIAŁU W  ANKIECIE, WYBIERAMY KSIĄŻKĘ MIESIĄCA, KTÓRĄ POD KONIEC BĘDZIEMY OMAWIAĆ, WYMIENIAĆ SIĘ ZDANIAMI I REFLEKSJAMI NA TEMAT JEJ TREŚCI :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka