#317 Odkryj tajemnice Riverdale!- "Riverdale. Informator licealisty" ♥


Kojarzycie serial Riverdale? Pewnie tak, ponieważ głośno o nim było, gdy była jego premiera. Ta książka to zbiór informacji niezbędnych dla nowych uczniów liceum Riverdale. Poznacie tam wiele przydatnych informacji. Poznajcie zasady, które trzeba spełnić, by wstąpić do nowego świata.



Powiem Wam tak, serial Riverdale zaczęłam oglądać jak był emitowany drugi sezon. Przez ten szał na to, normalnie nie miałam ochoty nawet obejrzeć zwiastunu. Dopiero wielka nuda mnie do tego namówiła. Obejrzałam i nadal nie rozumiem  wszystkich tych rewelacyjnych opinii. Dla mnie on mógł się zakończyć na pierwszym sezonie, bo trzeci to dla mnie jakiś żart po prostu, no ale ja nie o tym.

Ta króciutka książka to zebranie wszystkich najważniejszych informacji z serialu i umieszczeniu ich w przewodniku. Znajdziecie tutaj historię liceum, kadencje dyrekcji czy kadrę nauczycielską. Poznacie bliżej bohaterów, dowiecie się, jakie przedmioty lubią, na jakie zajęcia dodatkowe uczęszczają. Jakie wymagania ma szkoła odnośnie uczniów, nauki czy ubioru. Poznacie również całe miasto, rodziców bohaterów. Zobaczycie jakie zajęcia pozalekcyjne oferuje szkoła. Możecie przeczytać pełne teksty piosenek, które przewijały się w serialu. Bardzo zaskakujące było to, że nawiązywała ta książka do trzeciego sezonu i to dokładnie do 4 odcinka, bo pamiętam, że skończyłam go oglądać i następnego dnia zabrałam się za lekturę.

Książka jest również świetnie wydana, prócz samego tekstu mamy mnóstwo zdjęć, jakiś wycinek z gazet, portrety, odręczne pisma, bazgroły, dopiski postaci. Ogólnie bardzo dużo rzeczy, które urozmaicają książkę wewnątrz.

Moim zdaniem ta książka skierowana jest głównie dla fanów serialu, którzy chcieliby, by wszystkie informacje z tej produkcji były w jednym miejscu, bo osoby, które oglądają serial na bieżąco i mają dobrą pamięć, to ta książka niczym Was nie zaskoczy, niestety. Dlatego dajcie znać czy macie tę książkę w planach czy jednak odpuścicie. No i z tego co wiem i mogę już zdradzić, w pierwszym kwartale 2019 roku ma wyjść jeszcze jedna książka o Riverdale, która ma opowiadać o tym, co działo się przed fabułą serialu. Tej pozycji jestem mega ciekawa!

| Autor: praca zbiorowa| Tłumaczenie: Marek Cieślik| Wydawnictwo: Feeria| Data wydania: 14.11.2018r.| Liczba stron: 112| Gatunek: literatura młodzieżowa| Moja ocena: 7/10|

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Feeria! ♥


1 komentarz :

  1. Szkoda, że książka jest taka krótka... Aczkolwiek nie spodziewałam się, że będzie to jakiś kolos. Serial bardzo lubię. Muszę nadgonić odcinki 😼

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka