#596 "Twój los jest związany ze mną"- "Dom nieba i oddechu. Część 2" ♥

Bryce wraz z resztą ekipy próbują rozwiązywać zagadki, które co chwila się tylko mnożą. Pojawia się coraz więcej powiązań i okazuje się, że to jest sprawa ma o wiele większy zasięg. To już nie jest tylko bunt przeciwko Asterii tylko z siłami ponad nimi. Przeszłość skrywa mnóstwo odpowiedzi, które mogą im pomóc w przyszłości, tylko czy zdążą je odnaleźć? Kto będzie dla nich sojusznikiem, a kto zdrajcą? Czy warto będzie dalej w to brnąć?


Powiem tak na wstępie, że jestem w ogromnym szoku po tym tomie. Nie spodziewałam się wiele, ale im dalej tym więcej zaskoczeń, zwrotów i największe zaskoczenie na samym końcu. Nie przypuszczałabym, że autorka wpadnie na taki pomysł i pozostawi czytelników póki co, bez odpowiedzi.


Ogólnie trudno mi będzie dokładnie ocenić tą powieść, bo nie chce za dużo zdradzać też z poprzednich części. Jednak muszę przyznać, że naprawdę dobrze się przy niej bawiłam. Autorka poruszała naprawdę całą masę różnych wątków, dotyczących różnych postaci, że nie dało się przy niej nudzić. Każdy aspekt miał w sobie to coś, co sprawiało, że chciałam wiedzieć jak to się dalej potoczy. Bohaterowie także nie denerwowali aż tak bardzo, zmienili się z charakteru i stali się bardziej "realni", że tak to ujmę. Cała masa rzeczy stała się dla nich nowa i musieli temu sprostać. Wyzwania z którymi musieli się zmierzyć wymagało wiele poświęcenia i kombinowania. Musieli także uważać komu mogą zaufać i z kim dzielić się zdobytą wiedzą. Jestem w wielkim szoku, ale ta seria coraz bardziej mi się podoba!


Czytało się ją w porządku. Opisy nie były przedłużane nadmiernie, co chwila coś się w niej działo. Jak zaczynałam ją czytać to potem trudno było mi się już oderwać Chociaż nie będę ukrywać miałam czasami problemy by rozróżnić kto jest kim. Pojawiało się wiele osób tutaj, o których wcześniej rzadko wspominano lub pojawili się dopiero teraz i żeby ogarnąć kto jest kim potrzeba na to chwili. Jednak no cóż, jestem bardzo zadowolona z lektury! Końcówka była niezwykle angażująca, pełna emocji i wartkiej akcji. Tak jak wcześniej wspominałam, samo zakończenie to dla mnie totalny szok i dlatego już nie mogę doczekać się dalszych tomów, bo tam teraz może się wiele zadziać.


Dlatego jeżeli zaczęliście czytać tą serię to nie przestawajcie. Rozwija się w naprawdę dobrym kierunku. Wątki, które wcześniej wydawały się nieistotne, teraz nabierają sensu i można odczuć, że autorka miała konkretny pomysł na tą historię. Także mam nadzieję, że dacie jej szansę, bo może Was miło zaskoczyć! 


| Autor: Sarah J. Maas| Wydawnictwo: Uroboros| Tłumaczenie: Małgorzata Fabianowska| Cykl: Księżycowe Miasto (tom 2.2)| Data wydania: 01.06.2022| Liczba stron: 544| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 7/10| 


Za książkę dziękuję Wydawnictwu Uroboros! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka