#583 Uczucia ponad wszystko! "Heart breaker" ♥

 

Andreasa poznaliśmy w poprzednim tomie, to typowy play boy i łamacz damskich serc. Mogłoby się wydawać, że jego życie to czysta sielanka, zabawa i nocne podboje. Jednak tak nie jest, chłopak nie ma lekko i co chwila musi mierzyć się ze swoją rodzinką... Poznajemy również Janę, młodszą siostrę Troy'a, która od dawna podkochuje się w Andy'm. Ich losy przeplatają się podczas imprezy halloweenowej. Tylko czy przyjaciele zaakceptują to uczucie? Jakie problemy w domu ma Andreas?


Niezmiernie miło było mi wrócić tej tej serii! Pierwszy tom niesamowicie mi się spodobał i nie mogłam doczekać się kontynuacji. Cieszę się, że mieliśmy okazję poznać innych bohaterów i ich historie. Może nie była ona tak zabawna jak poprzednia, jednak poruszała na tyle poważne tematy, że na śmiech wielu okazji nie było.  Historii podobnych do tej można znaleźć wiele i nie ma co tego ukrywać. Bogaty chłopak, łamacz serc zakochuje się w niedostępnej dla siebie dziewczynie, ale ukrywa to, że u niego w domu choć z pozoru jest sielanka, to za zamkniętymi drzwiami dzieją się nieprzyjemne sytuacje. Jednak ma ona w sobie to coś, co sprawia, że chcemy ją czytać i najlepiej jej nie przerywać. Autorka ma niesamowity styl, który sprawia, że bohaterowie stają się realni i jeszcze bardziej przeżywamy te wydarzenia. 


Bohaterów naprawdę polubiłam i zrozumiałam też ich zachowanie z poprzedniego tomu. Andreas choć z pozoru wydaje się wyluzowany, to tak naprawdę ma wiele spraw na głowie. Pod warstwą luzu skrywa się kłębek nerwów i obaw. Stara się zapewnić bratu jak najlepsze życie, ale nie jest to łatwe kiedy ojciec chce go tak ograniczać.  Jane zaś, mimo że jest młoda to zdecydowanie mentalnie jest o wiele starsza. Też nie ma lekko ze swoją matką, która tylko wymyśla dla córki coraz to dziwniejsze wymagania. Jednak ją bardzo polubiłam. Potrafiła postawić na swoim i goniła za marzeniami. Dzięki bliskim dorasta i zaczyna stawiać na swoim.


Książka wciąga i trudno się od niej oderwać. Wszystko dzieje się dynamicznie i płynnie przechodzimy z jednego tematu na drugi. Jestem w ogromnym szoku jak autorka to robi. Przez długi czas ograniczałam się z romansami, bo nic nie porywało i trudno było znaleźć coś wyjątkowego. Przy książkach tej autorki wiem, że cokolwiek by nie napisała mi się spodoba. 


Podsumowując, to są naprawdę niesamowite historie. Niby proste, a jednak mające w sobie coś niesamowitego. Czyta się je jednym tchem i trudno się od nich oderwać. To opowieść o pokonywaniu własnych słabości i podążaniu za swoimi marzeniami. Zdecydowanie nie będziecie się przy niej nudzić, a spędzicie z nią kilka niezapomnianych chwil. Dlatego gorąco ją Wam polecam!


| Autor: Michelle Hercules| Wydawnictwo: Kobiece| Cykl: Buntownicy z Rushmore (tom 2)| Liczba stron: 384| Data wydania: 09.03.2022| Gatunek: obyczajowa, romans| Moja ocena: 8/10|


Książkę możecie kupić tutaj: Heart breaker


A tutaj polecam sprawdzić bestsellery



Za powieść serdecznie dziękuję Księgarni internetowej Tania Książka.pl ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka