Czas na podsumowanie sierpnia ♥

 Hej!

Niestety sierpień był dla mnie trudnym miesiącem. Nie dałam rady być aktywna nigdzie. Pojawiło się kilka problemów i niestety nie miałam zbytnio dostępu do internetu. Podsumowując, nie było lekko. Czytelniczo też nie było najlepiej, więc pewnie te podsumowanie nie będzie tak długie jak poprzednie. Więc nie będę przedłużać i już opowiadam z czym się zapoznałam.


Jeśli chodzi o podsumowanie lipca, to nie będzie o nim oddzielnego postu. Jednak jakby ktoś chciał wiedzieć, co wtedy przeczytałam to można obejrzeć filmik z podsumowaniem.




A teraz już co przeczytałam w sierpniu:


1. "Żywioł gangstera"- powiem tak, nie było to nic nadzwyczajnego. Tematyka powielana z innych książek. Pomimo tego jakoś słuchało mi się tego całkiem przyjemnie i jednak dużo się w niej działo i jakoś szybko mi zleciała. Nie jest to lektura, którą zapamiętam na całe życie, ale z drugiej strony był to przyjemny odmóżdżacz.


2. "Utracony element"- lektura, która była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Nie spodziewałam się tak mocnej, angażującej lektury, przy której trzeba tak mocno się skupić. To powieść, której potrzeba poświęcić trochę czasu, ale zdecydowanie jest tego warta!


3. "Podpalaczka"- dalej nadrabiam książki Pana Kinga i ta była naprawdę dobra. Cały czas odczuwałam napięcie, słuchało mi się jej bardzo dobrze i byłam ciekawa, jak to się zakończy. Może nie była to literatura grozy, ale jednak ten niepokój mnie nie opuszczał.


4. "Puste diabły"- niezwykle dziwna lektura. Tak szczerze, to teraz już mało z niej pamiętam, a to może o czymś świadczyć. Niestety nie zachwyciła mnie ta lektura.




5. "Szepty spoza nicości"- ta część była fajna. Słuchało się ją dobrze. Akcji było dużo, wciągnęłam się w historię. Tylko mam już nadzieję, że na tym tomie już się zakończy. Sprawy zostały w niej zamknięte i ciąg dalszy nie jest potrzebny.


6. "Pełnik"- świetna historia! Genialna fabuła, budowanie napięcia, ciekawi bohaterowie, no po prostu bomba! Nie dziwi mnie to, że jest o niej tak głośno, bo zdecydowanie na to zasługuje!





7. "Srebrna łyżeczka"- piękna historia, przejmująca, momentami smutna i piekielnie wciągająca! Moje pierwsze spotkanie z prozą autorki, ale zdecydowanie nie będzie to ostatnie!


8. "Idealne dziecko"- to powieść, która kompletnie mnie zniszczyła. Tematyka totalnie zmiotła, a napięcie, które non stop miałam, to miazga.  słuchałam jej  ciągłym przerażeniem i zastanawiałam się  jaki będzie tego finał i chociaż zakończenie nie do końca mi się spodobało, to i tak nie żałuję zapoznania się z nią.


9. "Rozmowy z przyjaciółmi"- ta książka podobała mi się zdecydowanie bardziej od "Normalnych ludzi". Jakoś tematyka podeszła mi lepiej i była bardziej angażująca. Ogólnie autorka ma dość specyficzny styl i pewnie nie każdemu przypadnie do gustu. Jednak dla mnie dobra w miarę dobra i zmusiła do kilku przemyśleń.


10. "Gra cieni"- tytuł, który pozytywnie mnie zaskoczył. Myślałam, że to będzie kolejny romans z mafią w tle, a tak nie było. Charyzmatyczni i zabawni bohaterowie, wciągająca fabuła i zakończenie, które sprawiło, że chcę od razu sięgnąć po kontynuacje.


11. "Blizny przeszłości"- z tym tytułem mam problem, bo skończyłam go całkiem niedawno i  pamiętam jakie emocje mi podczas lektury towarzyszyły, ale z fabuły mi już trudno coś wyłuskać. Wiem, że thriller trzymał mnie w napięciu, akcji było dużo, podobała mi się fabuła i małe miasteczko, które wiele skrywa, ale o szczegółach wiele nie powiem. To raczej dla mnie był tytuł "na jeden raz".


12. "Ukryte w ciszy"- uwielbiam tą książkę! Pochłonęłam ją za jednym zamachem, nie mogłam się od niej oderwać, przelałam milion łez, a moje serduszko zostało przez nią doszczętnie zniszczone! To powieść, do której zdecydowanie będę chciała wracać!


13. "Czerwono mi"- nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu najnowszej powieści Pana Alka Rogozińskiego! Jak zwykle słuchałam z wielką przyjemnością i zaangażowaniem. Jako że była Róża, to musiało wyjść dobrze, jak wiecie ja ją ubóstwiam! ♥ 


14. "Z ciszy"- przepiękna historia o rodzinie, demonach przeszłości i rodzącym się w tym wszystkim uczuciu. Martyna Senator po raz kolejny sprawiła, że płakałam na książce i teraz muszę koniecznie nadrobić "Z nicości" ♥


15. "Grzeszna"- to była bardzo nietypowa powieść. Na początku nie wiedziałam czego się spodziewać, a im dalej tym było ciekawiej i suma sumaru jestem bardzo zadowolona z lektury i czekam na kontynuacje!


16. "Błyski"- moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Powiem tak, mam mieszane odczucia, bo z jednym strony nie było tragedii i fajnie mi się ją czytało, ale z drugiej dla mnie była za krótka i niektóre wątki nie zostały w pełni rozwinięte, przez co mam wrażenie niepełnego obrazu fabuły.


17. "P.S. Rzucam ci wyzwanie"- kolejna powieść z tej serii, która jak poprzednie bardzo mi się podobała. Relacje pomiędzy bohaterami były ciekawe, wciągnęłam się w fabułę i bardzo przyjemnie spędziłam z nią czas!


I tak to się wszystko przedstawia! Dajcie znać czy coś z mojej listy także czytaliście i jakie były Wasze wrażenia? A może trafiła Was się jakaś perełka, o której warto wspomnieć?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka