#340 "Jesteś moimi skrzydłami. To dzięki tobie zaczęłam latać."- "Kwintesencja Q" ♥


Q sądził, że jego najgłębsze pragnienia są złe. Ciągle je w sobie tłumił lecz gdy jego esclave wróciła pomimo zwróconej wolności, wszystko się zmieniło. Zrozumiał, że ktoś inny może go pokochać i zaakceptować. Tess pragnęła tylko dwóch rzeczy: jego i zemsty na osobach, które ją porwały. Wszystko zmierza w dobrym kierunku, do pewnego momentu... Wrogowie znów atakują, uczucia zostają wystawione na wielką próbę, a wola walki upada. Czy to niezwykłe uczucie przetrwa? Co stanie się z bohaterami? Czy zemsta się dokona?



Po łzach Tess nie spodziewałam się, że ta powieść miło mnie zaskoczy. Chciałam ją przeczytać, ponieważ nie lubię mieć niedokończonych serii. Jednak jest naprawdę miło zaskoczona tą powieścią! Nie przypuszczałam, że autorka w ten sposób poprowadzi całą akcję. Postaram się Wam bez żadnych spojlerów wyjaśnić, o co mi chodzi. Otóż pierwsze sto stron mnie podłamało, ponieważ bohaterowie cały czas się krzywdzili i to w imię większej rozkoszy. Naprawdę zmuszało mnie to do przemyśleń, czy to może wzbudzić aż takie podniecenie? Siniaki, podrapania czy nawet krew, mogą wzbudzać aż takie emocje? Przez pewien czas obawiałam się, że cała powieść będzie tylko o tym. Na szczęście nie. Przekraczając setną stronę zaczyna się właściwa akcja i to taka konkretna! I to było właśnie to, co myślałam, że znajdę w poprzednim tomie. No ale więcej nie zdradzam, by nie psuć Wam przyjemności z czytania!

Muszę przyznać, że ta część jest o wiele mroczniejsza od poprzedniej. Tutaj autorka postawiła na walkę z własnymi demonami, dręczenie i zabójstwa. Jest tutaj mnóstwo brutalnych i krwawych scen. Akcja z każdą stroną się rozkręca i pod koniec nie wiadomo jak to się skończy. Pod koniec to naprawdę, miałam łzy w oczach, bo nie wierzyłam w to co czytałam!

Bohaterowie również przechodzą wielkie zmiany w tej części. Q cały czas zmaga się ze swoją mroczną scenę, boi się ją w pełni ukazać, bo nie chce utracić Tess. Również obawia się swoich uczuć, po raz pierwszy nie wie jak się zachować w sytuacji. W połowie powieści ma już tylko żądze mordu i zrobi wszystko by zrealizować swój cel. Jednak pod koniec całkowicie się odmienia, to co robi dla Tess było dla nie niewiarygodne i nie mogłam wyjść z podziwu, że zdobył się na taki akt. Zaś Tess też mocno się zmieniła, jest psychika została wystawiona na wielką próbę. Czasami jej zachowanie mnie denerwowało, jednak po tym co przeszła to jednak nie ma co się dziwić. No jednak muszę przyznać, że bohaterowie wiele w tym tomie musieli przejść i ich postępowanie przez to mocno się zmieniło.

Dla mnie ta część jest o wiele lepsza od poprzedniej. Tutaj o wiele więcej się dzieje, akcja pędzi i mamy mocną i drastyczną scenerię. Bohaterowie przechodzą wiele zmian i muszą podejmować dużo trudnych decyzji. Jestem bardzo ciekawa co autorka wymyśli w kolejnej części, bo tutaj na końcówce zostałam miło zaskoczona. Dlatego jeśli czytaliście Łzy Tess, to koniecznie dajcie się przekonać na Kwintesencje Q, a może zaskoczy Was tak samo, jak i mnie!

| Autor: Pepper Winters| Tłumaczenie: Emilia Skowrońska| Cykl: Potwory z ciemności (tom 2)| Wydawnictwo: Kobiece| Data wydania: 20.02.2019r.| Liczba stron: 504| Gatunek: Literatura obyczajowa i romans| Moja ocena: 7/10|


Książkę możecie kupić tutaj: Kwintesencja Q



A tutaj polecam sprawdzić bestsellery


Za powieść serdecznie dziękuję księgarni TaniaKsiążka.pl ♥



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka