#195 Czas na wielkie przebudzenie Morfeusza!- "Przebudzenie Morfeusza"

Nie będę spojlerować poprzednich części, więc nie musicie się bać!


Po wydarzeniach z poprzedniego tomu Cassandra próbuje jakoś się pozbierać i poukładać swoje życie. Jednak oboje wiedzą, że nie mogą bez siebie żyć. Gdy Adam pojawia się ponownie w życiu kobiety, powracają też starzy wrogowie. Czas stanąć do walki o miłość i wolność, ale też o coś dużo bardziej cennego. Czy uda im się wygrać? Czy Adamowi uda się oderwać od przeszłości? Czas na wielkie przebudzenie!
 

Miałam tą wielką przyjemność czytać książkę już w marcu i O MÓJ PANIE! Co to jest?! To taki wyciskacz łez, że głowa mała! Dawno nie emocjonowałam się tak bardzo przy książce. To, co Kasia wymyślała w tym tomie, przechodzi wszelkie oczekiwania! Mi po prostu brakuje słów i zostaje tylko składać pokłony i prosić o więcej ♥

W tym tomie nie brakuje akcji i emocji. Na każdej stronie coś się dzieje i czasami ja aż nie nadążałam za tym, co się działo. Wszystko było idealne rozłożone i trzymało w napięciu do ostatniej strony. Bałam się, śmiałam, wzruszałam, płakałam i nie mogłam uwierzyć w to, co czytam!

Bardzo podobało mi się to, że Cassandra nie była aż taka uległa względem Adama. Bardzo się od pierwszego tomu zmieniła i to tylko na lepsze! Adam tak samo, jego zachowanie się zmieniło i poświęcenie było aż namacalne. Wspaniale się czytało o tym jak ta dwójka na siebie wpłynęła i jak dzięki sobie się zmieniali.

Przebudzenie Morfeusza to mocne, a nawet bardzo mocne, zakończenie tej historii. Ostatnie pięćdziesiąt stron wciska w fotel i sprawia, że łzy płyną ciurkiem. Ciężko nie wzruszyć się przy tym, co się tam wydarzyło. Kasia Haner stworzyła mocną i namiętną historię. Jeżeli przeczytaliście pierwszy tom, to koniecznie sięgajcie po kolejne, bo nie zawiedziecie się, tego jestem pewna. Dodatkowo dzięki uprzejmości Kasi oraz wydawnictwu Editio Red mam przyjemność być ambasadorką tejże powieści! Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i dumna, że mogę tak dobrą książkę promować! Koniecznie sięgajcie po powieści tej autorki i zachwycajcie się ze mną! ♥  


|Autor: K.N. Haner| Cykl: Mafijna miłość (tom 3) | Wydawnictwo: Editio| Data wydania: 5 lipca 2017| Liczba stron: 528| Gatunek: Literatura obyczajowa i romans| Moja ocena: 10/10|


Za książkę serdecznie dziękuję Grupie Wydawniczej Helion! ♥

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka