Film "Annabelle" ♥

No więc filmy tygodnia będą takie, jakie oglądam na klubie filmowym :) tak u nas w szkole jest klub filmowy :3 no więc dzisiaj oglądaliśmy horror "Annabelle", więc przybliżę wam trochę ten film :3 można się po bać xd



 reżyser: John R. Leonetti
 scenariusz: Gary Dauberman
 gatunek: Horror
 produkcja: USA
 premiera: 03.10.2014(świat), 25.10.2014(Polska)
 opis: Mia otrzymuje od męża starodawną lalkę, która po napadzie na ich dom zostaje opętana przez okultystów i terroryzuje małżeństwo.








Opinia:
Tak ogólnie rzecz biorąc film nie jest zły. Jest dość ciekawa fabuła. Są straszne momenty, są xd. Ale mogę powiedzieć,że do horrorów to ja jestem tchórz, oglądając zwiastun bałam się jak cholera, a oglądając film wiedziałam prawie wszystko, bo widziałam to w zapowiedzi. Więc to straciło sens, bo się nie bałam -,-
Ale dobra wracając do filmu, jest dobry, ciekawi aktorzy i mało znani choć mąż mógłby być mniej sztywny :/. Bardzo spodobała mi się za to postać Evelyn, przyjaciółki. Potrafiła przekonać do siebie oglądającego :3 Nie narzekam na film, spodobał mi się mimo, że zwiastun pokazywał prawie wszystkie straszne momenty -,-


Podsumowując: 7/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka