#594 "W końcu w życiu każdego z nas chodziło o znalezienie symetrii"- "Symetria dusz" ♥

Po śmierci bliskich osób Piper, w tym jej jej niedoszłego narzeczonego rozpoczyna się poważna walka. Zbliża się rozstrzygające starcie i czas na ukaranie winnych. Dodatkowo Zane nie chce dłużej ukrywać swoich uczuć do dziewczyny, tylko problem stanowi fakt, że według starszyzny nie jest godny księżniczki. Kiedy zasłona staje się coraz słabsza a umarli wracają do świata, trzeba podjąć pewne kroki. Do czego dojdzie? Czy uda się zapobiec wojnie? Kto okaże się wrogiem, a kto przyjacielem?


Trylogia Raven od początku mi się podobała, cieszyłam się każdym tomem i sama się sobie dziwię, że tyle zwlekałam z zapoznaniem się z tym ostatnim. Jednak cieszę się, że wreszcie się zmotywowałam i przeczytałam ją. Przypomniałam sobie, dlaczego mi się podobała, co spowodowało moje pozytywne skojarzenia.


Powieść zaczyna się dość dynamicznie i tak jest przez całą fabułę. Co chwila coś się dzieje i nie mamy czasu na odpoczynek. Bohaterowie muszą sprostać wielu przeciwnościom i stawiać wszystko na jedną kartę. Wszystkie wydarzenia się kulminują i mamy okazję czytać o ostatecznym starciu.


Bohaterowie za dużo się od poprzedniego tomu nie zmienili. Może trochę Piper, ponieważ w krótkim czasie musiała objąć ważne stanowisko i nie zawsze sobie z tym radzi. Widziała śmierć wielu bliskich osób i to także odbiło na niej piętno.  Musiała stać się dowódcą i decydować o czyimś życiu. To zdecydowanie nie jest proste zadanie i nie każdy może je pełnić.


Ogólnie jestem zadowolona z finału tej historii. Chociaż nie ukrywam, spodziewałam się czegoś bardziej epickiego na koniec, no ale trudno i tak nie było źle. Cieszę się, że w taki sposób to się rozwinęło i zakończenie jest satysfakcjonujące. Spędziłam z nią kilka przyjemnych godzin, strony uciekały mi naprawdę szybko i w sumie żałuję, że nadszedł już koniec. Także jeśli jeszcze nie znacie trylogii Raven, to serdecznie Wam ją polecam, a jeśli zaczęliście to warto przeczytać do końca, bo wiele rzeczy się wyjaśnia.


| Autor: J.L. Weil| Wydawnictwo: Kobiece| Tłumaczenie: Edyta Świerczyńska1| Cykl: Raven (tom 3)| Seria: Young| Data wydania: 01.10.2018| Liczba stron: 344| Gatunek: fantastyka| Moja ocena: 6/10| 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka