Bardzo przyjemne podsumowanie kwietnia!

 Cześć!

Kwiecień minął niesamowicie szybko, nawet nie wiadomo kiedy. Udało mi się z kilkoma tytułami zapoznać, jednak pochłonęły mnie bardziej wtedy studia i licencjat, jednak udało się to ogarnąć, więc chwilowo spokój jest. Także nie będę przedłużać i przedstawiam przeczytane książki :)




1. "Za kurtyną. Apogeum"- na początku byłam bardzo podekscytowana tytułem. Czytało się ją przyjemnie, jednak im dalej tym bardziej mnie nużyła. Zniechęcała mnie nadmierna ilość opisów i to przedłużało czytanie. Jednak zakończenie było na tyle zaskakujące, że czekam na kontynuacje i zdecydowanie będę chciała ja przeczytać.



2. "Ta druga"- świat elity bogaczy i nagle pojawiająca się nowa nowa żona, która dużo miesza. Ogólnie książka była ciekawa i zaskoczenie choć wcześniej naprowadzało na rozwiązanie, to i tak miło się zaskoczyłam. Dla mnie to raczej lektura na jeden raz, ale jednak warta uwagi.



3-5 "Dotyk Północy", "Oddech Wschodu", "Krzyk Południa"- bardzo przyjemna trylogia o istotach nadnaturalnych wodnych. Fajna główna bohaterka, choć w drugim tomie denerwowała. Ogólnie fajna historia na rozluźnienie, z ciekawymi bohaterami i wciągającą fabułą.



6. "Spacerujący z książkami"- przepiękna, przecudowna i wciągająca. Lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników książek! Choć historia bez wielkiej akcji, raczej taka spokojna, to i tak mocno wciąga i poucza. Poruszane są w niej kwestie typowe dla czytelników i osób starszych.



7. "Dom nieba i oddechu"- tutaj miałam pozytywne zaskoczenie. Po pierwszym tomie nie spodziewałam się wiele, a tutaj taka niespodzianka. Może mamy tutaj trochę zwolnienie tempa i bardziej skupiamy się na kwestiach politycznych i kryminalnym i choć akcji nie ma tak wiele to była to przyjemna odmiana i zdecydowana zaleta to to, że nie było w niej dużej ilość scen erotycznych.



8. "Wrony"- nie spodziewałam takiej bomby emocjonalnej! Książka choć krótka to wywołuję całą gamę emocji. Dziecko niezrozumiane i niedoceniane przez rodziców, które nie może rozwijać swoich pasji. Naprawdę mocna książka i naprawdę dużo osób powinno się z nią zapoznać, nawet nie tylko młodzież, ale rodzice!



9. "Wokół zbrodni"- tutaj mogę serdecznie pogratulować Pani Marioli wydania książki! I choć żałuję, że nie zostały przedstawione zbrodnie z Polski tylko z Ameryki to i tak zostały bardzo dobrze opisane i przedstawione rzetelnie.




10. "Mord"
- słuchało się fajnie, wątek kryminalny był ciekawie rozbudowany i powtórzę kilka stwierdzeń, które już widziałam, jeśli lubicie powieści Remigiusza Mroza to książki tego autora też powinny przypaść do gustu.



11. "Mortalista"
- to także był głośny tytuł, której okładka często mi się przewijała i byłam jej ciekawa. Finalnie podczas słuchania byłam wciągnięta, ale po czasie coś przeczuwam, że na długo mi nie pozostanie.




12. "Schronisko niechcianych żon"- to była bardzo cieplutka i zabawna powieść. Zranione kobiety, które chcą się zemścić na swoich mężach. Bardzo przyjemna powieść, pouczająca i kobieca. Szkoda, że nie jest o niej głośniej, bo zasługuje na to!




13. "Ukochane dziecko"- o tym tytule było dość głośno, dlatego chciałam wiedzieć o co chodzi. Ciekawym zabiegiem było poprowadzenie fabuły, w momencie kiedy większość powieści się kończy. Ogólnie słuchało się ją dobrze, wciągała, jednak troszkę drażniła mnie jedna z postaci, choć podejrzewam, że to zabieg celowy. Jest to tytuł warto uwagi, bo wywołuje cały ogrom emocji.



14. "Po trupach do celu"- Alek Rogoziński jak zwykle nie zawodzi i choć każda kolejna kręci się w podobnych klimatach, to fajnie spędza się z nimi czas, relaksują i poprawiają humor. Dlatego je się tak przyjemnie czyta i chętnie po nie sięgam!



15. "Wrzask"- naprawdę dobra kontynuacja. Choć w moim odczuciu wszystko działo się momentami za szybko, to i tak słuchało się ją przyjemnie. Zakończenie było mocno zaskakujące i kompletnie się tego nie spodziewałam. Autorka mocno zakręciła akcją i to wyszło na dobre!




I tak to się przedstawia. Udało mi się trafić na naprawdę fajne powieści także liczę, że w kolejnych miesiącach też tak będzie. Dajcie znać czy te, które teraz wymieniłam już czytaliście lub macie w planach. Na razie maj idzie powoli, ale powoli się rozkręca :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka