#542 "Od­na­leź­li­śmy się w naj­mniej spo­dzie­wa­nym miej­scu, w najmniej ocze­ki­wa­nym cza­sie, w naj­mniej sprzy­ja­ją­cych okolicz­no­ściach."- "Ucieczka z nieznajomym" ♥


Hannah wie, że ma tylko jedną szansę na ucieczkę. Jeśli jej się nie uda, jej mąż będzie jeszcze gorszy niż wcześniej. Mimo tego podejmuje ryzyko i podczas spektaklu w operze ucieka. Jednak jej plan się sypie i musi improwizować. Znajduje samochód, który ma otwarte drzwi i chowa się za siedzeniem kierowcy. Właściciel auta, nie jest zwykłym turystą i kobieta szybko się o tym przekonuje. Ten, po początkowej nieufności, postanawia jej pomóc. Co z tego wyniknie? Czy uda jej się uciec przed mężem-katem? Jakie sekrety skrywają bohaterowie?


Po przeczytaniu opisu powieści, byłam nią naprawdę zainteresowana. Motyw ucieczki, dla mnie zawsze jest ciekawy i czytam go z dozą niepokoju, ale i ekscytacji. Jest to moje drugie spotkanie z twórczością autorki i zdecydowanie nie będzie to ostatnie. Pani Katarzyna piszę bardzo dobre historie!

Od pierwszej strony już się coś dzieje i powieść nie zwalnia tempa. Non stop coś się dzieje. Dodatkowym atutem jest to, że czyta się ją niezmiernie szybko, a przez niezbyt dużą ilość stron, można ją przeczytać za jednym posiedzeniem. Autorka ma lekkie pióro i łatwo angażujemy się w wydarzenia. Jest też dużo plot twistów, niektóre łatwo przewidzieć, inne dają mocne zaskoczenie.

Bohaterowie też zostali ciekawie wykreowani Hannah to jedna wielka niewiadoma. Trudno przewidzieć, co za chwilę zrobi. Jednak mimo tego, da się ją polubić i kibicować. Przeszła piekło, z którego stara się uwolnić. Jednak nie osądzajcie jej dopóki nie skończycie książki, bo wtedy jej postać przybiera całkiem innego charakteru! Naprawdę ciekawy zabieg stworzyła autorka. Jonathan za to na początku jest mocno tajemniczy, ale dość szybko można zauważyć, że pod tą maską kryje się coś więcej. Też go polubiłam kibicowałam w działaniach.

Jeżeli szukacie ciekawej książki, z ogromną ilością zwrotów akcji, z ciekawymi bohaterami, to ten tytuł powinien przypaść Wam do gustu. To również pozycja dla osób, które nie lubią dużej ilości scen łóżkowych, na szczęście nie ma ich tutaj aż tyle. Ja jestem bardzo zadowolona z lektury! Katarzyna Bester ma ciekawe pomysły na fabuły i zdecydowanie muszę nadrobić innej powieści autorki!

| Autor: Katarzyna Bester| Wydawnictwo: Kobiece, Niegrzeczne książki| Data wydania: 14.07.2021| Liczba stron: 240| Gatunek: obyczajowa, romans| Moja ocena: 7/10|






Za książkę serdecznie dziękuję Księgarni TaniaKsiążka.pl! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka