#500 "A kiedy masz słabości, stajesz się łatwym celem ataku [...]."- "Save you" ♥

Ruby chciałaby żeby wszystko wróciło do poprzedniego stanu rzeczy. Kiedy prawie nikt jej nie kojarzył i mogła spokojnie przetrwać lata szkolne. Teraz jednak jej życie uczuciowe mocno się skomplikowało i nie wie do końca co ma zrobić. James mocno ją zranił i pomimo swoich uczuć, chce o nim zapomnieć. Jednak gdy w życiu chłopaka zaczynają dziać się okropne rzeczy, wie że nie może zostawić jego i Lydii samych sobie. Jak poradzą sobie z tym wszystkim? Co jeszcze na nich czeka? Jaki będzie obrót spraw? 


Minęło troszkę czasu odkąd czytałam pierwszą część, ale nie na tyle bym nie pamiętała fabuły. Od samego początku czułam napięcie i strach, jak potoczy się cała akcja. Od pierwszego zdania ta historia mnie pochłonęła i nie mogłam się od niej oderwać. Wydarzenia, które mają w tej części miejsce nie raz złamały mi serce, a potem wywoływały uśmiech i tak na zmianę.


Bohaterowie mocno przeżywają to, co zgotował im los. Czasami czują się tym wręcz przeciążeni i wcale im się nie dziwiłam. Dodatkowo w tej części mamy również przedstawioną perspektywę Lydii i Ember, dzięki czemu, możemy je również lepiej poznać. Siostra Jamesa od początku przypadła mi do gustu i jej historia mocno mną poruszyła. Łatwo można było wczuć się w jej sytuację i decyzje, które musiała podjąć. Ember zaś przez to, że poznałam ją bliżej odrobinę mnie zdenerwowała. Zaczęła zachowywać się trochę irracjonalnie i oczywiście można to było zrzuć na wiek i hormony, ale jednak jakoś mi to do niej nie pasowało. Jeżeli zaś chodzi o głównych bohaterów to ogólnie zachowują się dokładnie tak, jak się spodziewałam po poznaniu ich w pierwszej części. 


Dalej jednak czyta się ją szybko i z wielkim zaangażowaniem. Autorka co chwila czymś nas zaskakuje, ale też daje czas na odsapnięcie. Jest to bardzo dobrze wyważone. A samo zakończenie, pozostawia w czytelniku takie zaskoczenie, że długo nie wytrzymacie bez poznania finału!


Dlatego jeśli już zaczęliście czytać tą trylogię, to zdecydowanie trzeba ją kontynuować. Z każdym kolejnym dzieje się coraz więcej, a bohaterowie stają przed coraz trudniejszymi decyzjami. To świetna powieść o dorastaniu, ważnych wyborach, determinacji i miłości, która zostaje wystawiona na wiele prób. Naprawdę genialna historia.


| Autor: Mona Kasten| Tłumaczenie: Ewa Spirydowicz| Cykl: Maxton Hall (tom 2)| Wydawnictwo: Jaguar| Data wydania: 24.04.2019| Liczba stron: 400| Gatunek: obyczajowa. romans| Moja ocena: 9/10|


Za powieść dziękuję Wydawnictwu Jaguar! ♥



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka