ROZDANIE #403 Poznajcie miejsce, gdzie rozkosz to podstawa!- "Kocham cie na zabój" ♥


Poznajcie książkę, w której istnieje miasto dla osób, które nie szukają stałych związków, a chcą jedynie zabawy, rozkoszy i przygody. To właśnie do Miasta Singli trafia główny bohater Jarr, który wcześniej był żołnierzem. Nie chce się z nim wiązać na dłuższą metę, a potrzebuje tylko zaspokojenia. Właśnie w tym miejscu poznaje Kari i jego życie nabiera nowego sensu. Czy sam seks wystarczy by być szczęśliwym? Kto czai się na głównego bohaterka? Kto pojawi się na jego drodze?


Jest to debiut autora w dość ciekawym gatunku, ponieważ jest to erotyczny thriller. Jak można się spodziewać, w książce jest ogromnie dużo opisu zbliżeń, seksu i orgii. Jeżeli mam szczerze powiedzieć, to średnio przemawia do mnie takie pomieszanie gatunków. Jednak nie o tym mam pisać, tylko czy ta książka jest warta Waszej uwagi.

Otóż do tej powieści miałam dwa podejścia. Za pierwszym razem w formie elektronicznej, której nie przebrnęłam nawet 20%. Za drugim razem miałam już okazję przysiąść do niej porządnie i mając książkę w wersji papierowej, było już o wiele lepiej. Na początku strasznie ciężko się w nią wciągnąć i zrozumieć o co chodzi. Później jest już naprawdę lepiej i sama, mimo obawy, z ciekawością śledziłam losy bohaterów.

Jeśli już wspomniałam o postaciach, to średnio mi przypadli do gustu niestety. Jarr był strasznym dupkiem, jasne potem jego podejście się zmienia, ale jakoś nie mogłam się do niego przekonać. Bardzo często zmieniał zdanie i sam sobie zaprzeczał w pewnych momentach. Kari była już odrobinę lepsza, chociaż jej sceny zazdrości bardzo irytowały i często przez nią przewracałam oczami.

Jeżeli chodzi o styl pisania, to naprawdę nie był zły. Jak na pierwszą książką autora, to wyszło dobrze. Czytało się ją szybko, nie było dużo zbędnych opisów, dialogi też nie były mocno drętwe. Do tego raczej nie mam powodów by się czepiać.

Podsumowując, jeżeli szukacie książki, którą przeczytać w kilka godzin, w której będzie dużo seksu, tajemnic, niewiadomych i zaskoczeń, to polecam Wam spróbować z tą lekturą. Dla osób, które nie lubią zbyt dużej ilości szczegółowych opisów seksu, to zdecydowanie odradzam! Także dajcie znać, czy słyszeliście o tej książce i czy macie w planach się z nią zapoznać :D

| Autor: JARR| Wydawnictwo: Novae Res| Data wydania: 31.01.2020| Liczba stron: 212| Gatunek: kryminał, thriller| Moja ocena: 6/10|

A przy okazji tej recenzji mam dla Was konkurs! Do wygranie będzie egzemplarz tej książki dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novae Res ♥

Co trzeba zrobić aby zdobyć ten egzemplarz?

1) Trzeba obserwować publicznie mojego bloga
2) Polubić fanpage Wydawnictwa Novae Res
3) Trzeba również w komentarzu wpisać: JARR i swój adres email



Szybki regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Miasto Książek.
2. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Novae Res
3. Nagroda będzie wysyłana tylko na terenie Polski.
4. Organizator będzie ponosił koszty wysyłki nagrody.
5. Zgłaszając się do konkursu, zgadzacie się na to bym mogła kontaktować się ze zwycięzcą przez email
6. Konkurs trwa od dzisiaj 29.02.2020 do 21.03.2020 do godz. 23.59. Wszelkie zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
7. Zwycięzcę wybiorę i skontaktuję się z nim/nią w ciągu tygodnia, po zakończeniu konkursu.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka