#564 W Burzowie nie można się nudzić!- "Spółka antymagiczna i nawiedzony dom" ♥


Witamy w Burzowe, miejscu w którym nie można się nudzić, a magiczne istoty i zjawiska to chleb powszedni mieszkańców. Alfean i Darkins prowadzą spółkę antymagiczną. Kiedy w mieście pojawia się czarny deszcz wiedzą, że zaraz pojawi się nowe zlecenie. Pojawia się u nich kobieta, która twierdzi, że z jej siostrą dzieję się coś złego. Tak poznają Ithne, która jak się okazuje podczas śledztwa, jest opętana przez demona i to nie byle jakiego. Sposoby zespołu nie przynoszą większych rezultatów i są zmuszeni poprosić o pomoc pewnego Czarnoksiężnika i jego pupili. Co za demon ją dopadł? Jak się go pozbyć? Jakie tajemnice kryją się w zielonej kamienicy?


Koło tego tytułu nie mogłam przejść obojętnie. Magia, smoki i demony to zawsze jest dobre połączenie. Poza tym już naczytałam się wiele pozytywnych opinii, także wyjścia nie było. Moja opinia nie będzie dużo różnić się od reszty, bo niesamowicie mi się ona podobała i też będę się nad nią zachwycać!

Po pierwsze od dawna nie czytałam książki, która tak by mnie pochłonęła bez reszty. Kompletnie nie mogłam się od niej oderwać i pochłonęłam ją w mgnieniu oka. Powieść jest tak przepełniona akcją, nagłymi zwrotami i genialnymi dialogami, że to była czysta, niczym nie zmącona radość. Jako że jest to debiut, to nie sądziłam, że będzie to tak rewelacyjne, a jednak!

Bohaterowie zostali bardzo dobrze wykreowani. Każdy miał swój indywidualny charakter i historię do opowiedzenia. Mamy okazję poznać ich przeszłość, podejście do życia, a w ich poczynaniach to wszystko widać! Zostali świetnie nakreśleni i nawet gdyby ich imiona nie były podane w tekście to i tak wiadomo o kogo chodzi. Chociaż i tak moim ulubieńcem pozostaje Czaruś i sama chciałabym go mieć u siebie.
Gratuluję autorce tak świetnego pomysłu i jego realizacji. Nie było tutaj momentu na nudę, cały czas coś się działo. Wszystko zostało przepięknie opisane i poprowadzone. Powieść ma o tyle ciekawe zakończenie, że można je uznać za skończone, ale furtka na kontynuację także jest. Jestem bardzo ciekawa czy powstanie kolejna część.
Podsumowując, jest to rewelacyjny debiut, chociaż autorka teraz dała sobie poprzeczkę niezmiernie wysoko. Z niecierpliwością będę wyczekiwać kolejnych dzieł autorki. A Wam ten tytuł gorąco polecam. Jestem przekonana, że nie zawiedziecie się, a w Burzowie i okolicach, przeżyjecie niezapomniane przygody z bohaterami. I ostrzegam, jest tu dużo nawiązań do słodkości, więc warto na wszelki wypadek mieć coś słodkiego pod ręką, bo można przy niej zgłodnieć!

| Autor: Gabriela Bramska| Cykl: Spółka antymagiczna (tom 1) Wydawnictwo: Młodzieżówka| Data wydania: 24.11.2021| Gatunek: młodzieżowa| Moja ocena: 9/10|


Za powieść dziękuję Wydawnictwu Młodzieżówka! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka